2017年12月8日星期五

不再更新的輸入法

又有一段子未有更新文章。

其中一個原因,是我一直以來輸入的中文字系統,出版商已經多年沒有更新版本,導致在每況更新的「視窗」版本,或其他瀏覽器中,融合不了,未能使用。

有讀開桃花島的島民都會知道,我只懂用廣東話拼音輸入法,那個版本在香港是很稀有的,是一位港大工程系的舊生所撰寫。近年我亦有致電他,會否繼續出新版本,可惜對方盡是意興闌珊,未必會有以後的更新系統。


您亦會告訴我,「Chrome」不是有最新的廣東拼音輸入法嗎?是的,但是我認為在使用上不大合我。我覺得「Chrome」的廣東拼音輸入適合一些簡單拼音的使用者。問題就是在這裏,若要操作簡單,那麼當一位不是對拼音熟悉的使用者,打上一些似是而非的拼音時,系統就會顯示很多很多的結果,要使用者在從中選擇。情況,就完全等於使用「倉頡」和「速成」的分別。前者一打每個字特定的組合,就可以馬上出字,但後者就要從一堆字裏再選擇。這就是針無兩頭利的結果。

因此,每次用「Chrome」的廣東拼音輸入法,都很費我時間和神。我使用自己用開的拼音輸入,對每個中文字的英語拼音都非常熟悉。打一篇文,快如閃電。例如說:「活在桃花島的作者是黃島主,他有六呎高,中年後變成一個好黑人憎的死肥仔」,就是:

「woot joi tofa do dik jok je si wong do jue, ta yau luk chek go, jung nin hau bin sing yat goh ho hak yan jang dik sei fei jai 」

現在,舊的拼音系統只能在很舊的電腦系統,才能繼續運用。變相,我要在家保留一部電腦,不可更新。

當然,在公司裏的那部電腦,還能為這舊輸入法應用自如。原因,無他。因為公司為了慳錢,十年都不更新您的電腦。寫到這裏,是悲哀還是有幸?

「jan hai diu lei lo mei ham ga chaan, pok lei goh chau gaai」

18 則留言:

  1. siri打字法得唔得..再gmail落自己account 執排版?

    回覆刪除
  2. “jan hai diu lei lo mei ham ga chaan, pok lei goh chau gaai”
    -真係*你老母冚家鏟,仆你個?街。
    哥哥仔,我嘅廣東話係唔係已經過左關 ;D
    -桃花流水

    回覆刪除
  3. ngo do jing hai sik dak yung gwong dung wah sue yap fat! 用chrome 嗰個嘅好處係有時可以成句一次過打!

    回覆刪除
    回覆
    1. Chrome goh goh hohyi yat gui da daan hai daan chut ho doh suen jaak, yau si da dak ho maan....

      ning ngoi, hoh yi dik wa ching lei ya lau ha ming ji waak mong ming ba~

      刪除
    2. ngo tai joh nei goh blog sap gei nin la! ng ho yi si ngo ng hai ho sik dak yung nei goh san blog!

      刪除
    3. wah si wah do jue nei yau mo si gwoh yung nei goh mong?
      http://www.cantoneseinput.com/

      刪除
  4. Master Wong you can consider to run a virtual software like Vmware player/workstation or virtual box with older windows like windows XP or 7 on your new PC system. yao dit ma faan daan hai hai ho hang dik.

    回覆刪除
    回覆
    1. at least i have instyalled win 7 in my Mac Air....

      刪除
  5. 完全忍不住:
    1.ngo do jing hai sik dak yung gwong dung wah sue yap fat!
    _ _ 净係识打_广东话_ _ _!
    2.Chrome goh goh hohyi yat gui da daan hai daan chut ho doh suen jaak, yau si da dak ho maan....
    ning ngoi, hoh yi dik wa ching lei ya lau ha ming ji waak mong ming ba~
    Chrome嗰個可以一句打但係彈出好多選擇,有時打的好慢....
    另外,可以的話請你也留下名字或網名吧~
    3.yao dit ma faan daan hai hai ho hang dik.
    有點麻煩但係係_ _點.

    及格分有吧 :D :D :D 都话十年前我对香港真爱来嘅~
    -桃花流水

    回覆刪除
  6. 有D好奇,用這類屏音在網上和人開拖,會不會被人告不誠實使用電腦?

    回覆刪除
  7. 呢個多功能輸入法入面帶有香港語言學會嘅粵拼方案,支援XP至windows 7,有詞組輸入
    http://rime.im/

    回覆刪除
  8. 島主叫果位舊生試吓將個project放出嚟開源,等有心人接手

    回覆刪除